Kandidaten


We geloven dat geluk en succes in je werk alleen kan ontstaan als je openstaat voor elkaars belangen en de ruimte krijgt voor je ontwikkeling. Open en vanuit vertrouwen met elkaar omgaan zijn belangrijke uitgangspunten voor onze samenwerking met kandidaten. Dan voel je pas echt dat je erbij hoort en kun je nog meer voldoening uit je werk halen. De 5 beloftes van careerdesQ:

Onze werkwijze in 9 stappen


Aanmelden

Meld je aan via ons sollicitatieformulier op de website, zodat wij daarna contact met jou op kunnen nemen. Kun jij niet langer wachten en wil je het liefst meteen aan de slag? Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 085-273 22 52.

Kennismaken

Vervolgens plannen we een afspraak in voor een kennismakingsgesprek. Dit kan bij ons op kantoor, maar we komen ook graag naar jou toe als dat handiger is. In het kort: Het kennismakingsgesprek is bedoeld om elkaar beter te leren kennen. We halen graag bij je op wat jouw wensen en behoeften zijn, maken afspraken over onze samenwerking, nemen ons aanbod met je door en vertellen je wat je van ons kan verwachten.

Inschrijven

Na jouw goedkeuring wordt je bij ons ingeschreven* en gaat jouw vaste contactpersoon met jouw wensen aan de slag. Je wordt met je CV, beschikbaarheid en wensen voorgesteld bij onze opdrachtgevers. Dit alles gebeurt in goed overleg. Benodigde documenten zoals ID-bewijs, diploma’s en VOG etc. worden door ons gescreend voor aanvang van werkzaamheden.

Overeenkomst

Alle afspraken, die eerder zijn besproken, worden vastgelegd in een overeenkomst en/of opdrachtbrief met alle partijen.

Match

Wanneer het een match is tussen jou en de opdrachtgever maken we goede afspraken over bijvoorbeeld; je uurloon/tarief, het aantal uur dat je per week gaat werken, het type dienstverband of werken op basis van ZZP, de planning etc.

Je wordt aangeboden bij opdrachtgever(s)

In geval van een lange opdracht bij een opdrachtgever of bij bijvoorbeeld direct een vast dienstverband worden naar wens, één of meerdere kennismakingsgesprekken georganiseerd bij de opdrachtgever. Als je het fijn vindt gaan we graag met je mee tijdens deze kennismakingsgesprekken. Je kunt ook flexibel werken door het invullen van losse diensten. Je wordt dan opgenomen in onze flexpool. In dat geval wordt je kort cyclisch ingezet bij één of meerdere opdrachtgevers.

Aan het werk

Als je via ons aan het werk bent, blijven we natuurlijk bij jou en bij jouw werk betrokken. Je vaste contactpersoon zal regelmatig contact met je opnemen om te vragen hoe het met je gaat en hoe het op het werk gaat. Dit gebeurt telefonisch of door het maken van een persoonlijke afspraak met bijvoorbeeld een lekkere bak koffie of thee erbij.

Evalueren

Een paar keer per jaar zullen we samen met jou en eventueel de opdrachtgever(s) waar je werkt, evalueren hoe het gaat. Maar als je eerder ergens tegenaan loopt, behoefte hebt aan (bij)scholing of vragen hebt over je werk, dan kun je altijd bij ons terecht.

Gemakkelijk zaken regelen

Via je persoonlijke portaal voer je gemakkelijk alle gewerkte uren in. Wij verlonen wekelijks voor uitzend- en detacheringskrachten. Voor ZZP’ers bieden wij een heldere factoringoplossing met keuze aan jou voor een betalingstermijn van 14 of 30 dagen.

*De screening die we doen voor jouw inschrijving is afhankelijk van jouw functie en soms specifieke richtlijnen van de desbetreffende organisatie. We zullen deze duidelijk met je bespreken voordat we de screening in gang zetten. Heb je nog vragen over onze werkwijze of andere zaken? Neem dan gerust contact met ons op!

Vacatures


Teamleider zorg, diagnostische services, omgeving Diemen

Wil jij jezelf uitdagen als teamleider van een groot aantal verpleegkundigen, medewerkers slaapregistratie en klinische neurofysiologie laboranten? Dat kan bij onze opdrachtgever in de omgeving Diemen! Bij deze toffe organisatie is er volop aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, vitaliteit en teambuilding. Meer weten? Lees dan snel verder. 

Ervaren planner, 32 uur per week, Rotterdam

Lijkt het jou tof om een verantwoordelijke job te hebben als planner bij een kraamzorgorganisatie? Dat komt goed uit! Voor een grote organisatie in Rotterdam zijn wij namelijk op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste planner. Kun jij goed overzicht houden waar chaos heerst en weet jij creatief om te gaan met gaten in de planning? Lees dan snel verder.

Medewerker financiële administratie, 40 uur per week, omgeving Tilburg

Ben jij communicatief sterk, een planwonder en heb je ook nog eens ervaring met SAP? Dan hebben we een toffe opdracht voor je in de dynamische werkomgeving van onze opdrachtgever. Als medewerker financiële administratie ben je verantwoordelijk voor een juiste, tijdige en volledige administratieve verwerking en vastlegging van de financiële zaken van de organisatie. Heb jij al 2 jaar ervaring in een soort gelijke functie en wil je meer weten? Lees dan verder. 

Kunnen wij je helpen?

Neem contact op